- Homepage
- Dojrzałość cyfrowa firm
Dojrzałość cyfrowa firm
Wykorzystaj pełny potencjał danych w działaniach marketingowych
Reklamujesz się w wielu kanałach, prowadzisz działania offline? Sprawdź, na jakim etapie dojrzałości cyfrowej jest Twoja Firma! Google razem z Boston Consulting Group sklasyfikowało 4 etapy dojrzałości marketingowych firm: od nascent do multi moment.
Firmy dojrzałe cyfrowo osiągają o wiele lepsze efekty przy niższych kosztach. Potrafią lepiej zrozumieć swoich odbiorców, dostarczając im odpowiedni, spersonalizowany komunikat w odpowiednim miejscu i czasie. Integracja danych oraz technologii cyfrowych może zwiększyć na dużą skalę znaczenie reklam, usług oraz ofert Twojej marki dla klientów. Zaawansowane technologie, które wykorzystują najnowsze osiągnięcia w dziedzinie automatyzacji, sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, zapewniają potężne możliwości dla marketerów, którzy wiedzą, jak z nich skorzystać.
Według najnowszego badania Google z BCG wiele firm już poprawiło swoją dojrzałość, ale tylko 9% jest na etapie multi-moment.
Jeżeli chcesz również wykorzystywać pełny potencjał swoich danych w działaniach marketingowych, skontaktuj się z nami! Pomożemy w integracji danych online i offline, zaproponujemy najlepszą strategię oraz najskuteczniejsze technologie, abyś dołączył do grona firm najbardziej dojrzałych cyfrowo!
4 etapy dojrzałości marketingowych firm
Aktywacja 3rd party data w kampaniach świadomościowych
Ograniczenie użycia danych własnych 1st pary
Aktywacja danych własnych 1st party oraz danych 3rd party kampaniach świadomościowych oraz performance
Targetowanie reklam oparte na demografi
Aktywacja danych offline i online oraz Machine Learning do oceny wartości użytkownika
Integracja i aktywacja danych pochodzących z CRM
Holistyczne podejście do użytkownika poprzez w pełni połączone dane offline i online
Integracja i aktywacja danych pochodzących z CRM
Chcesz otrzymać dedykowaną ofertę?
Wypełnij formularz kontaktowy lub wyślij maila na: