Dojrzałość cyfrowa firm

Wykorzystaj pełny potencjał danych w działaniach marketingowych

Reklamujesz się w wielu kanałach, prowadzisz działania offline? Sprawdź, na jakim etapie dojrzałości cyfrowej jest Twoja Firma! Google razem z Boston Consulting Group sklasyfikowało 4 etapy dojrzałości marketingowych firm: od nascent do multi moment.

Firmy dojrzałe cyfrowo osiągają o wiele lepsze efekty przy niższych kosztach. Potrafią lepiej zrozumieć swoich odbiorców, dostarczając im odpowiedni, spersonalizowany komunikat w odpowiednim miejscu i czasie. Integracja danych oraz technologii cyfrowych może zwiększyć na dużą skalę znaczenie reklam, usług oraz ofert Twojej marki dla klientów. Zaawansowane technologie, które wykorzystują najnowsze osiągnięcia w dziedzinie automatyzacji, sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, zapewniają potężne możliwości dla marketerów, którzy wiedzą, jak z nich skorzystać.

Według najnowszego badania Google z BCG wiele firm już poprawiło swoją dojrzałość, ale tylko 9% jest na etapie multi-moment.

Jeżeli chcesz również wykorzystywać pełny potencjał swoich danych w działaniach marketingowych, skontaktuj się z nami! Pomożemy w integracji danych online i offline, zaproponujemy najlepszą strategię oraz najskuteczniejsze technologie, abyś dołączył do grona firm najbardziej dojrzałych cyfrowo!

4 etapy dojrzałości marketingowych firm

1

Nascent

Aktywacja 3rd party data w kampaniach świadomościowych

Ograniczenie użycia danych własnych 1st pary

2

Emerging

Aktywacja danych własnych 1st party oraz danych 3rd party kampaniach świadomościowych oraz performance

Targetowanie reklam oparte na demografi

3

Connected

Aktywacja danych offline i online oraz Machine Learning do oceny wartości użytkownika

Integracja i aktywacja danych pochodzących z CRM

4

Multi-moment

Holistyczne podejście do użytkownika poprzez w pełni połączone dane offline i online

Integracja i aktywacja danych pochodzących z CRM

Chcesz otrzymać dedykowaną ofertę?

Wypełnij formularz kontaktowy lub wyślij maila na:

Biuro w Polsce:

kontakt@digitalsharks.pllub zadzwoń:+48 798 820 377

Biuro w Zjednoczonych Emiratach Arabskich:

contact@digitalsharks.aelub zadzwoń:+971 52 574 0459