- Homepage
- Digital Marketing-Display & Programmatic
Digital Marketing
Display & Programmatic
Reklamuj się mądrzej, szybciej i bardziej efektywnie. Display & Video 360 jest to platforma DSP do planowania mediów, tworzenia oraz zarządzania kreacjami.
Display & Video 360 pozwala na:
- kompleksowe zarządzanie kampaniami: Display, Youtube, Video, Audio, Mobile z poziomu jednej platformy
- zaawansowane raporty pozwalające na holistyczną analizę skuteczności Twoich kampanii
- ustalanie stawek w czasie rzeczywistym dzięki zaawansowanym algorytmom Machine Learning
- kreacje oparte o dane umożliwiające personalizację komunikatu oraz storytelling
- dostęp do najbardziej wartościowych powierzchni reklamowych - premium inventory
- zintegrowane mierzenie i optymalizacja kampanii - wiesz, do ilu użytkowników trafiłeś z kampaniami Display & Video i jak często
- zarządzanie odbiorcami, w tym integracja z Data Management Platform.
Jak współpracujemy z naszymi Klientami?
Strategia mediowa
Twoi Klienci są wyjątkowi, dlatego kanały, którymi się z nimi komunikujesz, też takie muszą być. Zaplanujemy i dobierzemy media, aby spełnić Twoje cele biznesowe. Realizujemy kampanie brandingowe oraz performance. Dobieramy kanały, aby skutecznie docierać z właściwym komunikatem do Twoich klientów na każdym etapie ścieżki prowadzącej do zakupu.
Pomiar i analiza
W kampaniach programmatic ważne jest holistyczne podejście do działań, dlatego zapewniamy pełną analitykę, aby otrzymać jak najwięcej danych i zwiększyć efektywność kampanii. Integrujemy DV360 z Google Analytics 4, Youtube. Wykorzystujemy Google Cloud do łączenia danych DV360 z innymi źródłami danych, aby jeszcze bardziej zwiększać efektywność Twoich kampanii i podnosić ROI.
Personalizacja komunikatu
Tworzymy kreacje dynamiczne pozwalające na personalizację komunikatu. Nie musisz tworzyć kilkudziesięciu linii banerów. W ramach kreacji dynamicznych, tło, obrazy, tekst, wezwanie do działania są oparte o dane i generują się automatycznie. Wszystkie elementy kreacji są dostosowane do potrzeb grupy docelowej oraz środowiska, w których wyświetlana jest reklama.
Niestandardowe rozwiązania
Kampanie programmatic są często jednym z kanałów całej strategii mediowej. Podejście last click może nie dawać pełnego obrazu ich skuteczności. Z reguły pełnią one rolę wspierającą resztę kanałów lub otwierającą ścieżkę kontaktu z brandem lub produktem.
Holistyczne podejście pozwoli w pełni zrozumieć zachowania naszych klientów, ich kontakt z naszą marką i w jaki sposób nasze działania programmatic wpływają na resztę kanałów.
Oferujemy niestandardowe, dedykowane rozwiązania pozwalające na dogłębną analizę oraz lepszą optymalizację kampanii.
Raportowanie
Zaproponujemy autorskie dashboardy pozwalające w czasie rzeczywistym raportować dane z kampanii programmatic, z innych systemów reklamowych oraz danych CRM.
Chcesz otrzymać dedykowaną ofertę?
Wypełnij formularz kontaktowy lub wyślij maila na: