Analityka

Testy A/B

Chcesz całkowicie przebudować swoją stronę główną? A może tylko przygotować spersonalizowaną wiadomość w momencie zakupu? Zamiast bazować na intuicji, które elementy na stronie będa najskuteczniejsze i przyniosą najlepsze rezultaty w postaci konwersji, zaufaj danym!

Pomożemy zidentyfikować, które elementy na Twojej stronie interesują użytkowników i jak zwiększyć ich zainteresowanie.

Możliwe eksperymenty:

  • zawartość witryny W teście A/B wykorzystamy co najmniej dwa warianty tej samej strony internetowej (A i B). Wariant A to oryginał. Wariant B zawiera co najmniej jeden element zmodyfikowany w stosunku do oryginału, na przykład przycisk wezwania do działania w innym kolorze. W niektórych eksperymentach wariant B może być zupełnie inną wersją strony internetowej.
  • test przekierowań Nie wiesz, na którą podstronę powinieneś kierować swoją reklamę? W testach przekierowań warianty są identyfikowane przez adres URL lub ścieżkę zamiast elementu(-ów) na stronie. Testy przekierowań są przydatne, gdy chcesz przetestować dwie bardzo różne strony docelowe lub całkowicie przeprojektować stronę.
  • Test wielowymiarowy (Multivariate testing) Test wielowymiarowy (MVT) testuje warianty dwóch lub więcej elementów jednocześnie, aby zobaczyć, która kombinacja daje najlepszy wynik. Zamiast pokazywać, który wariant strony jest najskuteczniejszy (jak w teście A/B), MVT identyfikuje najskuteczniejszy wariant każdego elementu, a także analizuje interakcje między tymi elementami.

Chcesz otrzymać dedykowaną ofertę?

Wypełnij formularz kontaktowy lub wyślij maila na:

Biuro w Polsce:

kontakt@digitalsharks.pllub zadzwoń:+48 798 820 377

Biuro w Zjednoczonych Emiratach Arabskich:

contact@digitalsharks.aelub zadzwoń:+971 52 574 0459