Analityka

Segmentacja użytkowników

Segmentacja pozwala podzielić naszych potencjalnych klientów na różne grupy odbiorców, uwzględniając m.in. kryteria demograficzne, psychograficzne, behawioralne i geograficzne, a następnie przygotować dla nich spersonalizowane oferty i ścieżki promocji. Takie działania pozwalają osiągać lepsze wskaźniki konwersji, angażować odbiorców, a co za tym idzie – zwiększyć zyski. Przy ograniczonym budżecie możemy skierować nasze działania do użytkowników, którzy mają większe szanse na dokonanie transakcji. Badając zachowania użytkowników i przyporządkowując ich do odpowiednich grup, możemy też dostosowywać treści naszej strony tak, aby podnieść prawdopodobieństwo dokonania konwersji. Pomagamy zebrać i przygotować dane, a następnie przygotować model segmentacji klientów i na tej podstawie przygotować działania marketingowe dla aktualnych i przyszłych klientów. Korzyści, jakie wynikają z segmentacji klientów, są następujące:

  • lepiej spersonalizowane komunikaty
  • dopasowanie działań na podstawie rentowności
  • łatwiejsze dotarcie do najbardziej opłacalnej grupy klientów
  • badanie i szybka odpowiedź na zmiany zachodzące na rynku
  • bardziej efektywne zarządzanie klientami

Chcesz otrzymać dedykowaną ofertę?

Wypełnij formularz kontaktowy lub wyślij maila na:

Biuro w Polsce:

kontakt@digitalsharks.pllub zadzwoń:+48 798 820 377

Biuro w Zjednoczonych Emiratach Arabskich:

contact@digitalsharks.aelub zadzwoń:+971 52 574 0459